למה אנחנו

חברות רבות ואיגודים רבים רואים בכנס או ובתערוכה כלי חשוב מאוד להעמקת הקשר עם הלקוחות הקיימים ודרך חשובה להשגת לקוחות חדשים.
המפגש הישיר עם מספר רב של חברות בפרק זמן קצר- יכול להוות את השלב הראשון בעסקה הבאה.
בכנס יזום על ידי גוף אחר שאינו שלכם אתם מתמודדים עם מתחרים נוספים על הלקוח. לבלוט באירוע שכזו זו מומחיות. אנו נשמח לתת לכן מהנסיון ומהידע המקצועי למשוך אליכם את הקהל ולברור היטב בזמן קצר את הלקוח הבא שלכם.

הפתרון החלופי הוא אירוע לקוחות- שלכם! באירוע שכזה אתם מובילי הטון והלידים החדשים הם שלכם בלבד

חברת אייקון שהוקמה על ידי ינון הכהן
שפעיל שנים רבות בתחום בינהן כמנכ”ל ושותף במידע כנסים באה לתת פתרון הולם לחברות ולגופים שמקיימים כנסים ותערוכות אך רוצות לשפר מספר פרמטרים שאותם חברות הפקה מתקשות לתת.

שיווק וניהול הדאטה: מנו נסייע לך להביא את קהל היעד הרלוונטי זאת על ידי אסטרטגיית שיווק וניהול קמפיין. שימוש בדאטות מנוהלות ושיתופי פעולה אסטרטגים וממוקדים על מנת להביא את קהל המטרה.

שסיוע בתכנים:חבכנס מקצועי אותו אתם יוזמים קל לכם להביא את התכנים והמרצים המקצועיים בתחום. אולם לעיתים זה אינו מספיק. אנו רוצים להעשיר את הכנס עם מרצים מושכי קהל עם הרצאות מעשירות. אנו נסייע לך להביא את התוכן והמרצים הטובים ביותר כדי להפוך את האירוע לזכרון טוב עבור משתתפיו.

גיוס חסויות ושותפים אסטרטגיים: לא כל חברה יכולה להרים כנס לקוחות ולהוציא תקציבים גדולים מכיסה. בניהול נכון ניתן להביא שותפיםם (שהם משלימים לפעילותכם ומחפשים את אותו קהל יעד). גיוס חסויות על ידי גוף מקצועי מאפשר לכם להחזיר את מרבית ההשקעה או אפילו את כולה.

אז אם אתם מעוניינים להרים כנס בתחום פעילותכם ולהעזר בידע ונסיון המאפשר לכם לחסוך זמן כסף וטרחה ולקבל חבילה כוללת של הפקה ברמה הגבוהה ביותר, יחס אישי והבאת לידים חדשים זהו הלינק שלכם להצלחה